Berggren 19/9

Heejsan nu vare länge sen nån av mig och matilda skrev , jag har inte haft tid tyvär och jag och matilds skulle ju svara på frågestunden men det har in inte heller haft tid med:]
men vi ska göra det så snabbt vi får tid :)
men i allafall kom jag nyss hem från en släkträff det var ganska kul men det var mest gamlingar där:P
och i går kväll hade vi lag fest det var jätte kul vi sov i klubbhuset. jag somnade typ halv 2 och sov till 8 :)
så när vi spelade match i dag mot sävar somnade jag typ på plan;P
men här kommer bilderna från i går
i(L)
alltid gott med godis<3
men det där var lite bilder från kvällen<3
komentera gärna vad ni tycker om bildrna:)<3
nu ska jag gå och sova xoxo//berggren<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

kul:*

2009-09-23 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0