Berggren

heejj:)
ojoj nu har vi inte skrivit på länge, inte bra;]
men jag kan in allafall berätta vad jag har gjort i helgen, ja i går så var jag såg på innebandy cup det var najss, och sen var jag hos min kusin på släktfika och sen var jag på dans. jag går hiphop det jag jättejätte kul ;)
och idag har jag varit med Signe Sandra Magdalena Maja Olivia och Lisa , vi var på fortet det var jag maja och signe i ett lag och magdalena lisa olivia och sandra i ett.
vi hette nipratarbralatin och dom andra blonddetter.
och vi fick 825 och dom 675.
såå vi slådde dom ;)
vi fick dagens highschore;)
och nu är jag med Signe och Sandra, vi vet inte riktigt vad vi ska göra;p

men nu ska jag gå hejrrå pusspuss;*<3

Kommentarer
Postat av: 67yuohijokhgfdtfyghj

haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa matilda är äcklig

2009-10-01 @ 15:16:26
Postat av: Anonym

Postat av: 67yuohijokhgfdtfyghj



haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa matilda är äcklig

__________________



:O

2009-10-01 @ 20:32:01
Postat av: Anonym

du måste skriva mera linn

2009-10-02 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0