♥Lundbeerg♥

hejj alla underbara:]
först å främst så måste jag jue tacka jossan för den fina hedearn :]
thx den blev jätte bra!!:]
nu sitter jag här hemma å äter bulle som min söta farmor har bakat:)
idag har jag typ varit med linn hela dan förutom 1 timme;p
vi har ttyp haft as kuul!!
även fast vi typ suttit vid datan hela dan ;p
men igår så hade jag jue först dans å då följde linn med :)
sen så for jag hem å dusha sen for jag på stan med amanda lisa å maja :)
vi gick typ runt lite sen vare en as konstig tant vid kungspasagen som stog å skrek!;p
sen så träffa jag alicia å matilda å dom påminde mig om  att det var en hockey match jag ville se hehe :]
så då sa vi attt vi  skulle fara dit tsm :)
men det var lite senare så jag fortsatte gå med lisa maja å amanda men sen gick typ maja för hon skulle
träffa sin mamma å dom skulle typ kolla på skor:)
då gick vi inte på jc å provade kläder å jag hittade en as snygg t-shirt fast den kostade 400:- ;/
lisa köpte en randig as söt tröja amanda ville oxå ha en å jame  fast orkade inte köpa :]
men sen for vi å såg på den där matchen jag alicia å matilda sen kom saga lite senare sen typ for
vi hem å då hann jag precis sätta mig vid datan sen fråga mamma å pappa om jag skulle med till dom vi ska till florida med å då sa jag typ visst för jag hade ändå inget att göra:)
sen så såg vi typ fotboll där sen så sjutsade mamma å pappa mig till linn för jag skulle jue sova där å då
hade jonte å linn varit med varran så jonte var kvar å då såg vi typ på film tills jonte skulle hem,,
sen så var jag å linn väldigt flummiga å vi kom på en as bra dans *HOSTHOST*;p
aja sen så gick vi typ å la oss sen idag har vi bara suttit vid datan :)
men måste gå nu ses :]
pusshejj<3



xoxo//Lundbeerg♥


Kommentarer
Postat av: ella

fin blogg :) bakrunden va nice

följa via bloglovin?

2009-10-05 @ 15:56:37
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0