Lundbeerg♥

hejsansvejsan ;p
nu vare ett tag sen jag skrev har väll varit för upptagen med annat tex min andra blogg ;p
aja idag har jag iaf inte gjort spec mke det har ju förstås varit skola sen då ja kom hem blev det datan / tvn ;]
jadu har nog bara gjort det idag förutom ätit å tänkt å gå på badminton men orkade inte :]
jag måste allvarligt hitta på nåt jag kan göra på kvällarna jag kmr bli tjock annars
(fast jag är jue redan tjock;/) aja letar efter nån rolig sport;]
nåt tips??
aja btw imorrn så blire samma som idag kan jag tro ;p
fast imorrn så äre specialidrott å det är trååk med dans!! ;/
vill ha fotti!!!!!
Btw glöm inte att komentera på frågestunden bara 1 dag kvar!!:]
ajaa nu så måste jag tänka vidare å komma på nån rolig sport!!;p
skriver mer imorrn :]
pusshej<3


heh blev en gammbild;p
xoxo//Lundbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0