Lundbeerg♥

hejjhejj ;)
kom typ nyss hem från stan:)
har varit med lilla söta ronja vi har typ gått runt å kollat lite sen på
H&M provade Ronja ett par jeans å en kjol å jag ett par jeans tights å en ROSA törja:]
jag köpte både tröjan å jeans tightsen :]
Ronja köpte inget men skulle typ visa sin mamma kjolen å se vad hon tyckte lr nåt :]
sen var ronja tvungen att ta bussen hem å då for jag oxå hem :]
men ikv ska jag på nån temavecka redovisning på haga det blir säkert as kul!!
maja å sofie skulle typ sjunga love story å jag älskar låten å sen maja å sofie oxå!!<3
men har inte hört sofie sjunga typ men alla säger att hon är as bra så det blir
spännande å höra henne:]
men nu ska jag typ göra mig i ordning så ska gå lägger in bilder på kläderna senare!:]
pusshejj<3


xoxo//Lundbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0