Höstlov! (L)

å satan vad bra låten Free fallin'-john mayer är jag älskar den verkligen kan inte sluta lyssna på den ;]
men iaf nu sitter jag å lyssnar på den å har nyss försökt fixa min andra blogg men det går inte så bra ,, 
det har hänt nåt cp med den ;/
ajaa idag har jag varit med matilda det var väll kul vi gjorde inte så mke menmen;p
jag gjorde nåra frisyrer på henne men det blev bara 1 lyckad :]
imorrn äre dans sen blire nog fara på stadium intersport lr nåt å kolla på jacka lr hockey:)
nån da i helgen ska jag typ va med nellie (L)
sen kom jag nyss på att det är Höstlov nu jue! (L)
men måste träffa jullegulle oxå det var så jävla länge sen lr kanske inte menmen saknar henne så jävla mke!(L)
men nu ska jag lägga in bilder från allt typ haha näe men kan göra en bildbomb :)
pusshej (L)



xoxo//Lundbeerg♥

Kommentarer
Postat av: jessicaahlm

den låten är riktigt bra!:)

2009-10-27 @ 17:30:22
URL: http://ahhlmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0