Berggren;)

Hejsaan i dag har jag varit i skolan vi slutade halv 2 i dag det är najss:)
men efter skolan var jag amanda vi hade jätte roligtt;p
och då bestämmde vi att jag skulle sova hos amanda på fredag, och då ska vi också gå och se bio på kvällen:)

nu i ikväll var jag och pappa ute och gick, fast jag känner mig lite sjuk så vi får se om ja kommer till skolan i morron:)

tycker ni att det är bra om jag skriver Berggren som rubrik eller ska jag skriva nått annat:)

men nu orkar jag inte skriva något mer, Men berätta oxå gärna vad ni har gjort i dag
pusspuss;*//Berggren;)

Kommentarer
Postat av: vendelaa <3

jag har varit med Hanni och badat <33333333333



älskar dig Linn <3

2009-10-07 @ 20:57:44
Postat av: Jonte<3

hahah okej jag har har haft skola sen läxa sen va jag med lukas ludde och possler ju! :)

älskardig obeskrivligt mer än vad vendela gör :)<3

2009-10-08 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0